loading...
پرسش مهر92
افشین فتحی بازدید : 46 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

سفیران هدایت

نظرات دانش اموزان مدرسه محمودیه "خیامی"

 

 

یاری:به او توسعیده صیه می کردم که در همه ی مدارس باشگاه و تخته ی هوشمند تاسیس کنند.

دانش اموز سال دوم:اگر پدر من رئیس جمهور بود به او توصیه می کردم دانش اموزان به جای دفتر بیشتر از رایانه استفاده می کردند .

دانش اموز سال دوم :اگر پدرم رئیس جمهور بوداز او می خواستم که به رشته های کارودانش به ویژه صنایع غذایی که سخت ترین وکار ساز ترین رشته است توجه بیشتر کند .

عاطفه احمدزاده:اگر پدرم رئیس جمهور بود می گفتم به فکر دانش اموزان باشد که اینده کشور در دستشان است.

زابلی: اگر پدرم رئیس جمهور بود ازاومی خواستم تا به مدارس وفقیران کمک کند.

فاطمه صمدی:اگر پدرم رئیس جمهور بود بهش می گفتم یکم قیمت وسایل رو بیاره پایین که وقتی کسی ازدواج کرد قلبش نگیره.

دانش اموز سال سوم:اینکه سه ماه تابستون مدرسه باشیم تاحجم زیاد درسا بهمون فشار وارد نکنه.

شقایق قاسمی:اگر پدرم رئیس جمهور بود ازاو می خواستم برای مدارسی که رشته کامپیوتر دارن برای هر نفر یک کامپیوتر تهیه می کرد.

دانش اموز سال سوم:اگر پدرم رئیس جمهور بود به او توصیه می کردم به طبیت شهر ،حجاب خانوم ها و...توجه بیشتر کند.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وبلاگ مارا چگونه ارزیابی می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 259
  • بازدید کلی : 2,996
  • کدهای اختصاصی

    نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس

    دریافت کد پرواز حباب ها